Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Pandangan Sisi Kiri-Jalan masuk dari tempat parkir kereta
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
Pandangan Sisi Kiri



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Monday, 15-Oct-2007 16:10
Masjid Bukit Fraser, Pahang
Lepaih jalan meghata ceghok, naik bukit tughun bukit, kona sini kona sana, Deri singgah mesjid ni untuk solat jamaq asaq & lehoq. Ambik ayaq sembahyang sejuk gedi....!!!Allhamdulillah, mesjid ni nampak `hidup' jugak la. Tengah solat dok tedengaq jugak sogha oghang dok maghah anak dia dalam mesjid (lece betui la depa ni....dalam mesjid pun hingaq....pekun betui. Mai mana punya oghang la....) Hilang khusyu' solat Deri yang tak berapa khusyu' ni...
Habih solat kelih soghang budak dalam umoq 15 tahun, (tapi badan besaq gabai) dok tegedang lepak kat pintu masuk mesjid. Setengah badan dok dalam mesjid, setengah lagi dok luaq masjid (ruang solat jugak). Yang gegham :annoyed: tengok tu pasai dia tak tanggai kasut......tu yang pak dia (atau caq dia...Deri pun tak tau) dok hingaq tadi ni. Tapi budak tu tak makan saman pun. Cemuih betui tengok....Apa lagi, Deri pun stare kat dia macam singa nak makan oghang. Nasib baik dia belah cepat, kalau tidak, ingat nak pi sound saja. Jenih telinga capang ni memang kena jentik sikit.
:you_smartass:

© Pidgin Technologies Ltd. 2016